OA Neveklov

Layout

Cpanel

Podkategorie

  • Jazykové kurzy

    Proč zkoušky City&Guilds?

    • 125letá tradice,
    • uznávané ve 100 zemích světa a mnohými českými univerzitami či jejich fakultami v rámci přijímacích zkoušek, bakalářských či magisterských zkoušek či studijních pobytů,
    • škála zkoušek pro děti, studenty a dospělé v pracovním procesu dle 6 úrovní společného evropského referenčního rámce (A1 až C2),
    • možnost skládat odděleně tj. v různých termínech část ústní a část písemnou, či pouze jednu z nich,
    • termíny zkoušek po dohodě se studenty v prostorách OA Neveklov, tamtéž i tzv. "mock exams", neboli zkoušky nanečisto,
    • zkoušky hodnoceny NEZÁVISLE ve Velké Británii (včetně nahrávky ústního projevu) při zachování kritérií stanovených britským ministerstvem vzdělávání.

    Už jste přesvědčeni, že City&Guilds jsou to pravé?


    Mezinárodní zkoušky z obchodní angličtiny a němčiny – LCCI

    • certifikát s celoživotní platností
    • od úrovně B1 akceptovány univerzitami i zaměstnavateli po celém světě
    • konají se jednou ročně v mezinárodně platných termínech (většinou duben)
    • testují práci s odborným textem, interpretaci informací, obchodní korespondenci, obchodní frazeologii
    • příprava na zkoušky celoročně probíhá formou prezenčních kurzů na Obchodní akademii Neveklov
    • vhodné pro absolventy středních škol, studenty univerzit s ekonomickým zaměřením, manažery zahraničních firem a další zájemce
    • cenově příznivé

    Už jste přesvědčeni, že LCCI jsou to pravé?

  • Ekonomické kurzy
  • OA Neveklov v médiích
  • Školská rada
  • Výchovné poradenství
  • Prevence rizikových jevů

    Škola nepřejímá zodpovědnost za výchovu ke zdravému životnímu stylu. Škola rodičům jen pomáhá v rozvoji dítěte jeho vzděláváním a socializací ve skupině dětí. Prevence založená ve společnosti předpokládá řadu spolupracujících složek. Vedle rodiny, škol a školských zařízení jsou to orgány sociálně právní ochrany dětí, zdravotnická zařízení, místní samosprávy, poradenské instituce ve školství, duchovní sdružení, policie, kulturní střediska, zájmové organizace, podnikatelské subjekty apod. Škola usiluje o integraci primárně preventivních aktivit, které sama poskytují, se službami specializovaných zařízení.

    Za problémy v oblasti primární prevence u dětí a mládeže jsou považovány:
    - nechuť pedagogů vyvíjet aktivity, které nepřinášejí okamžitý viditelný výsledek
    - nedostatečné využití stávající legislativy
    - nedostatečná ochrana dětí před alkoholem a pasivním kouřením v rodině a na veřejnosti
    - vysoká společenská tolerance k legálním drogám
    - mobilní telefony, Internet
    - liberalizace drogové politiky
    - absence pocitu zodpovědnosti za vlastní zdraví
    - podceňování primární prevence
    - prevence pouze ve škole, po skončení vyučování nemožnost postihu, nekontrolovatelnost žáků
    - prevence jen ve školách, absence prevence v rodinách
    - neodbornost pedagogů v dané oblasti (absence právního vědomí)
    - nedostatečné pravomoci školních metodiků prevence

    Cíle prevence rizikových jevů

    a) dlouhodobé
    Základními cíli strategie primární prevence rizikového chování jsou:
    - výchova ke zdravému životnímu stylu
    - rozvoj a podpora sociálních kompetencí
    - funkční informační systém, funkční systém vzdělávání školních metodiků, vícezdrojové a víceleté financování projektů primární prevence.
    b) střednědobé
    - Vytváření a distribuce metodických materiálů
    - Zapojování rodin do života škol
    - Proškolení školního metodika v rámci specializačního studia školních metodiků prevence podle vyhlášky č. 317/2005 Sb. o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a kariérním růstu
    - Pravidelné zapojování do grantového systému prostřednictvím vlastních projektů
    - Finanční zabezpečení funkce školního metodika prevence (snížená přímá míra vyučovací povinnosti)
    - Vytvoření a podpora systému víceletého financování pro oblast primární prevence rizikového chování
    - Školní preventivní strategii a Minimální preventivní program) zařadit do školních vzdělávacích programů

    Cílem působení v oblasti prevence rizikového chování je dítě odpovědné za vlastní chování a způsob života v míře přiměřené jeho věku

    - s posílenou duševní odolností vůči stresu, negativním zážitkům a vlivům
    - schopné dělat samostatná (a pokud možno správná) rozhodnutí
    - přiměřenými sociálně psychologickými dovednostmi
    - schopné řešit, případně schopné nalézt pomoc pro řešení problémů
    - s vyhraněným negativním vztahem k návykovým látkám
    - podílející se na tvorbě prostředí a životních podmínek.
    c) krátkodobé
    - Zmapování potřeb v oblasti primární prevence
    - Finanční podpora školních preventivní strategie

    Prevence rizikového chování zahrnuje především aktivity v oblastech prevence:

    a) násilí a šikanování,
    b) záškoláctví,
    c) kriminality, delikvence, vandalismu aj. forem násilného chování,
    d) ohrožení mravnosti a ohrožování mravní výchovy mládeže,
    e) xenofobie, rasismu, intolerance a antisemitismu,
    f) užívání návykových látek (vč. opomíjeného alkoholu a kouření), anabolik, medikamentů a dalších látek,
    g) netolismu (virtuálních drog) a patologického hráčství (gambling),
    h) diváckého násilí.
    i) komerčního sexuálního zneužívání dětí,
    j) syndromu týraných a zneužívaných dětí
    k) sekt a sociálně patologických náboženských hnutí.

    Způsob realizace prevence rizikových jevů

    Základními kompetencemi prevence v rámci podpory zdraví a zdravého životního stylu jsou
    - zvyšování sociální kompetence – rozvíjení sociálních dovedností, které napomáhají efektivní orientaci v sociálních vztazích, odpovědnosti za chování a uvědomění si důsledků jednání
    - posilování komunikačních dovedností – zvyšování schopnosti řešit problémy, konflikty, adekvátní reakce na stres, neúspěch, kritiku
    - vytváření pozitivního sociálního klimatu – pocitu důvěry, bez nadměrného tlaku na výkon, zařazení do skupiny, práce ve skupině vrstevníků, vytvoření atmosféry pohody a klidu, bez strachu a nejistoty
    - formování postojů ke společensky akceptovaným hodnotám – pěstování právního vědomí, mravních a morálních hodnot, humanistické postoje apod.

Zobrazit 
Titulek Autor Zobrazení
Dny otevřených dveří 2017/18 Napsal Věra Kulhánková 3480
Informační systém Bakaláři Napsal Antonín Pártl 671
PLENÁRNÍ ZASEDÁNÍ OSRPŠ PŘI OA NEVEKLOV A TŘÍDNÍ SCHŮZKY 1. A 4. ROČNÍKŮ Napsal Barbora Votrubová 1859
Newsletter 1/2016-2017 675
Newsletter OA Neveklov č.5/2015-2016 1442
Nabídka zaměstnání Napsal Věra Kulhánková 1427
Upozornění: Napsal Věra Kulhánková 1203
Vážené kolegyně, vážení kolegové, milé studentky, milí studenti, Napsal Soňa Veisová 2091
Prezentace OA Neveklov Napsal Super User 1600

Kalendář akcí

kalendar

Jste zde: Úvodní stránka Pro veřejnost